Młody Sam sobie ja załóż będą idealnie komponować sie z kolorem Twojej Skodzinki Fajna parodia marki Brembo
Ty sie serio nudzisz a jesli chodzi o zapisy to swoja osobę zapisuje daleko od Ciebie
Kto się czubi ten się lubi.
Zamieszczone przez DJ MŁODY
przypominam o następnym Spontanie
data spotkania → 18 marzec 2016r. ←
godzina → od 18:00 ←
miejsce spotkania → parking przy Restauracji Radosz ←
a później → około godz. 19:00 w środku Restauracji Radosz ←
Witam!
Mam ostatnio problem z odpalaniem auta (110km AHF ( jak sie okazało, przez 2 lata bylem przekonany ze mam asv)] tj:
auto stoii w garażu i jest tam 10C po 48h stania kreci 3-4 razy ciężko ledwo dokręca i odpala, po takim odapaleniu moge auto natychmiast zgasic i juz nastepnie odpali od kopa.
Odpali od kopa nawet po 7h stania po takim odpaleniu, problem jest >10h
Swiece roczne
aku exide roczny
dawka poprawna
błędów brak
na ciepłym pali zawsze bez problemu od strzała
bendix nowy, rozrusznik rok temu sprawdzany.
nie sprawdzane swiece płynu chłodzącego ale one chyba nie mają ogromnego wpływu na odpalanie.
Termostat teoretycznie działa prawidłowo, auto po wyjechaniu z takiego garażu nagrzewa sie nawet przy -5 na zewnątrz w przeciągu ~2km max, ALE na postoju jak odpale na full ciepłe na np 2 biegu temperatura BARDZO POWOLI ale spada, czym zimniej tym szybciej rok temu przy -25 leciała w tempie 10C na minute.
Czytałem ostatnio ze problemem moze byc termostat przy takim odpalaniu, to cos tam próbowałem sprawdzić vcds ale nie znam sie na nim jeszcze do końca.
Powiedzcie mi co jutro sprawdzić kiedy zejde do auta po ~ 12h postoju, jak sprawdzić temperaturę jaką on odczytuje, porobie screeny i moze cos wydumamy ;]
Przyczyną słąbego odpalania może być nieszczelność układu paliwowego i po długim postoju paliwo schodzi do zbiornika, rozrusznik musi wtedy chwilę pokręcić, żeby pompa zaciągnęła paliwo. Druga sprawa to czy kąt wtrysku jest poprawny.
Co do temperatury:
Odpalasz VAGa>Silnik>Bloki pomiarowe i tam będzie temperatura płynu podpisana. Przy około 70st sprawdzasz czy chłodnica robi się ciepła. Ma się zrobić dopiero przy około 90st NA WSKAZANIACH KOMPUTERA a nie wskaźnika w zegarach.
Układ paliwowy odpada, stała raz 2 tygodnie w lato jak wyjechałem i odpaliła za 2 obrotem.
To ma związek z niskimi temperaturami.
Sprawdze jaką temp pokazuje na zminym silniku, jezeli bedzie to więcej niz ~ 15C to bede miał przyczynę, jak sprawdze wrzuce foty.
[ Dodano: Pią 09 Sty, 15 11:26 ]
A więc tak to wygląda po 13h postoju w tem ~10C , czywiscie jak na złosc zapalił od kopa....
i log z odpalania nie wiem czy coś da, pewnie nie.
Ale to było w lato ;-) Do tej pory mógł się np. rozszczelnić zaworek na filtrze paliwa.
Akurat w poniedziałek auto idzie do dobrego mechaniora na wymiane rozrządu i filtrów, to poprosze o sprawdzenie zaworków.
Jednkaże z tej przeźroczystej rurki idącej od filtra juz do silnika to fakt ze podczas pracy idzie tam dosc dużo bąbelków powietrza ale podobno kazdy tak ma, pozatym filtry byly zmienane juz z 2 razy i zawsze to samo i sie tym nie przejmowałem, no i po dłuższym postoju z tego wezyka nie spływa a stoii jak stało.
Ale poprosze o sprawdzenie tych zaworków, lub ogolnie mu powiem ze po dluzszym postoju na zimnym cieżko pali, niech zobaczy, moze cos znajdzie a jak nie to w sumie wiosna zaraz
A temperatury wyglądaja w porządku nie ? ahh a myslałem ze czepne sie juz tego termostatu i to będzie to
Po wymianie rozrzadu niech Ci skontrolują ustawienie statycznego kąta wtrysku
Przekaże mechanikowi, dzieki ;]
[ Dodano: Pon 12 Sty, 15 17:28 ]
Z tym odpalaniem mechanik powiedział ze bedzie sie kierował w stronę prądu, bo slusznie powiedziałem mu ze po postoju kreci ciezko czase tak jak na padnietym aku.
moze altek nie doładowuje, ma sprawdzić ew czy upływu nie ma
Komentarz